Kuka olen ja mitä minulla on tarjota sinulle?

21.05.2021

Moikka!

Ihanaa, että oot löytänyt polun mun tekstien pariin. Mun nimi on Laura ja pidän Instagramissa mieleen ja hyvinvointiin liittyvää tiliä @laurawellbeing.
Mun tilin ja blogin mottona toimii:
"RIKASTUTA HYVINVOINTIA MIELESI KAUTTA". 

Rakastuin kirjottamiseen vasta pari vuotta takaperin, kun aloin purkamaan itselleni menneitä vuosia paperille. Huomasin, että tää on paitsi vapauttavaa, mutta myös palkitsevaa. Sanoilla, mielikuvilla ja kielikuvilla leikittelyä - ajatusten herättelyä. Lukkojen avaamista.
 
Mulla on taustalla uupumusta, masennusta ja peliriippuvuutta. Ilokseni voin kirjoittaa, että olen toipuva - tolpillani. Taustani myötä olen alkanut pohtimaan elämän merkityksellisyyttä, ja mistä hyvinvointi lähtee. Minusta itsestäni, mielestäni ja minun mieleni tekemistä valinnoista. 
Miten mieltä ja hyvinvointia voi kehittää? 

Haluan auttaa sinua löytämään avaimen oman hyvinvointisi ja itsesi kehittämiseksi. Sparraan sinua vahvistamaan mieltäsi ja herättelen ajatuksia oivalluttavilla pohdinnoilla, sekä mielikuvaharjoituksilla.

Itsensä kehittäminen on elämän suola. 
Toivottavasti voidaan inspiroitua ja kehittyä yhdessä!

Laura

© 2021 Blogi hyvinvoivaan mieleen ja itsensä kehittämiseen. Kokonaisvaltaista hyvinvointia.

Kaikki oikeudet pidätetään.
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita